środa, 16 listopada 2011

Czas pomyśleć!

Rozpoczęła się kampania dla zapominalskich – na wypadek gdyby szanowni obywatele konsumenci zapomnieli, co też to za święta się święci w grudniu – reklama czuwa! W sklepach ozdoby choinkowe, tu i tam uśmiechnięty niby_święty Mikołaj popędza mnie w LISTOPADZIE do siłą kreowanej atmosfery świątecznej. Hasło „czas pomyśleć o świątecznych prezentach” w początkowych dniach listopada, wywołuje u mnie odruch odwrotny: a właśnie, że nie będę myślała! Nie i już! No i co mi zrobisz jak mnie złapiesz, ty nie_święty_mikołaju z supermarketu?
Reklamo, marketingu tak was proszę – oddajcie mi magię świąt!
Pozwólcie mi zatęsknić za zapachem choinki, za czerwoną skarpetą na prezenty, za migotliwymi lampkami, za barszczem z buraków – nie z torebki, za adwentowym wieńcem, zapachem suszonych grzybów i makowca... Oddajcie mi ten niepowtarzalny czas... OCZEKIWANIA.
Dajcie mi za tym zatęsknić, nie gońcie mnie!
Bo tracę nie tylko oddech, ale i gubię sens...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz