niedziela, 27 stycznia 2013

Tato

Po Tobie mam kolor oczu i włosy podatne na układanie.
Kształt nosa, który nie zawsze akceptowałam.
Tak jak ty lubię gotować, dosmaczać potrawy przyprawami.
I patrzeć na ogień.
Wykształcenie, zawód i wrażliwość charakterystyczną dla linii żeńskiej Twojej rodziny.
Poczucie humoru jak Twoi bracia.
Z upływem lat staję się coraz bardziej podobna do Twojej Mamy.
Pracuję bardzo blisko miejsca, w którym Ty przepracowałaś całe swoje życie.
Idąc do pracy przechodzę tuż obok.
Żałuję, że nie poznałeś swojego młodszego wnuka.
Cieszę się, że zdążyłeś poznać tego starszego, chociaż on Ciebie nie pamięta.

Na zdjęciu masz mniej więcej tyle lat ile miałam ja kiedy odszedłeś.


Wczoraj minęło 18 lat od kiedy Ciebie nie ma.



3 komentarze:

  1. Napisałabym tyle, ale to chyba nie na blog. Dziękuję Ci za ten wpis. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłą myśl przesyłam... no bo cóż więcej mogę... zrozumienie...

      Usuń
    2. Ciepłą myśl przesyłam... no bo cóż więcej mogę... zrozumienie...

      Usuń