niedziela, 6 stycznia 2013

Z nowym rokiem, pechowym krokiem?

Ostatnio czego tknę to się psuje. Padł mi blender. Swoje rozdrobnił, więc miał prawo.
Padła nieoczekiwanie bateria prysznicowa – nagle przestała mieszać wodę ciepłą z zimną i to akurat gdy skończył się jej okres gwarancji i w dodatku kiedy to ja zażywałam tuszu. Chcąc nie chcąc musiałam się przeprosić z wanną, a ja z tych, co na co dzień wolą prysznic, więc cierpię. Nie wspomnę o tym, że cierpię na myśl jakiż to też może być koszt tej awarii. Pożyjemy, zobaczymy.
Nowy extra na topie telefon też ma jakieś problemy z zasięgiem, a przecież stary nie miał. To czego nowszy, niby lepszy, ma?
Padła mi myszka do laptopa. Ale tam! Syn-student niechcący swoją zostawił przed wyjazdem do stolicy, wiec póki co ja myszkę mam, a on nie. Ha!
Co gorsze: padła mi krtań. Nie sądziłam, że krtań to taki strategiczny organ w trybikach ludzkiego ciała. Teraz gdy ją czuję i słyszę, że nie słyszę co chcę powiedzieć – to wiem.
Zepsuło się też dziecko młodsze – kaszle, kicha, ale i tak jest szczęśliwe, bo nie musi chodzić do szkoły.
Zepsuła się też moja skóra… od lat szwankuje, niby powinnam się przyzwyczaić, ale jakoś nie mogę. 
O dziwo w tej ogólnej atmosferze zepsucia ;) naszła mnie wena i w dwa dni napisałam scenariusz kabaretowego (sic!) występu, który został bez słowa marudzenia zaakceptowany przez moich „artystów” (jeszcze większe sic!). Dziwne, zazwyczaj się boksują i marudzą, a tym razem cichutko było, więc chyba nie jest źle. Ciekawe jak pójdą próby? By ich zmotywować i zainspirować, zamówiłam z błogosławieństwem finansowym szefa, bilety do Teatru Komedia. Przy okazji i ja się z lekka ukulturalnię, by wejść jednak dobrym krokiem w ten nowy, naznaczony pechem (tfu, tfu), rok.

2 komentarze:

  1. Zdrówka dla całej rodziny życzę i żeby już się skończył pech ze psuciem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracji, Miłości, i Zrowia w dowolnych proporcjach i kolejności. Będzie dobrze, a nawet lepiej. A rok. Zupełnie nie pechowy, zobaczysz. Pozory (psucie) mylą! Uściski

    OdpowiedzUsuń