środa, 24 grudnia 2014

Życzenia

Kilka dni temu w salonie rozpanoszyła się choinka pachnąca jak cały las. Co miała tak sama bidulka stać na tarasie, targana przez wietrzysko, śniegiem nic, a nic nie oprószona? A dziś rankiem, jakiś zbłąkany Mikołaj postawił pod nią moc prezentów. Przebieramy nóżkami cóż tam się kryje w tych kolorowych pudełeczkach? Do pierwszej gwiazdki już tylko kilka chwil.
Skłamałabym, gdybym rzekła, że czas przedświąteczny był dla mnie czasem gonitwy kuchenno-porządkowej. Nie, nie było tak. Jakoś wszystko samo się w tym roku ładnie mi zrobiło. Co prawda nie upiekłam ani jednego pierniczka, a ciast tylko sztuk 3, ale za to wspierałam nie-zimową aurę i produkowałam śnieżynki. Nazbierało się ich ponad 100! Z czego prawie 70 sztuk powędrowało do przyjaciół i znajomych jako załączniki do świątecznych życzeń.


Życzę Wszystkim pięknych, dobrych,
rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. 
Niech wyjątkowa radość towarzysząca tym świątecznym dniom, pozostanie z Wami na długi, długi czas!




2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego na te Święta dla Ciebie Agpelo i Twoich bliskich! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i dla Ciebie Agnieszko i Twoich bliskich - dobroci i ciepła dnia codziennego :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT !!! wierna czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń