piątek, 25 marca 2016

Wielkanocne życzenia

Kiedyś, gdy byłam mała, w odwiecznej dyskusji o wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad Bożym Narodzeniem lub odwrotnie, dziecięcym sercem, łasym gwiazdki z nieba, Mikołaja z worem prezentów i tej całej otoczki okołochoinkowej, wołałam: Boże Narodzenia, jasne, że Boże Narodzenie!!! Z biegiem lat, kiedy wgłębiłam się w istotę i tajemnicę poranka Zmartwychwstania, odkryłam niesamowitą siłę Wielkanocy. Uwielbiam ją, za radość, świadomość, że budzi się wiosna, a wraz z nią można wszystko zacząć na nowo, lepiej, inaczej.
Wielkanoc to zwycięstwo życia. To światło, to nadzieja, przebudzenie. Wielkanoc jest tak bardzo bliska człowieczemu pragnieniu dobra. I tego właśnie każdemu, kto odwiedza mój blog życzę – DOBRA, światła w sercu, nadziei. Radosnych Świąt moi Mili :)





2 komentarze:

  1. I ja też z mijającym czasem rozumiem siłę Wielkanocy i jej sens. Pochylam się nad Tajemnicą...
    Agpelo, miej pełne radości, bliskości i wiosny Święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Światło, nadzieja, przebudzenie ...
    Tak ładnie i trafnie to ujęłaś.
    Radosnych, wspaniałych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń